Opplev den fantastiske kysten vår med SeilUT Brevik!

SeilUT går kort fortalt ut på å seile på tur og besøke havner. For hver havn du besøker, får du poeng, og etter endt sesong premieres vinnere.
Brevik Seilforening, i samarbeid med Seilsportsenteret AS, inviterer alle turseilere til å delta i en uformell og vennskapelig konkurranse og samtidig utforske vår vakre kyst. Ved å seile fra havn til havn, samler deltakere poeng og opplevelser som strekker seg over hele seilsesongen med start 1. mai. Du trenger ikke være medlem i Brevik Seilforening og deltakelse er gratis.
Hvordan fungerer det for deg som seiler?
Registrer deg enkelt i Trimpoeng-appen, tilgjengelig på både Google Play og Apple App Store. I vår lokale konkurranse, SeilUT Brevik, inngår 26 havner. Du samler poeng for hvert besøk i de utvalgte havnene, og kan sikre deg en premie eller to når Brevik Seilforening inviterer til et sosialt arrangement på Seivall ved sesongens slutt. Det er også mulig å tjene ekstra poeng ved å samle søppel, som en del av vårt bidrag til et renere marint miljø. LES MER OM KONKURRANSEN HER
Bli med på Eventyret
SeilUT er mer enn bare en konkurranse; det er en mulighet til å utforske, oppleve og dele gleden ved seiling med andre. Konseptet SeilUT har styrket samholdet i mange seilforeninger, skapt nye vennskap blant medlemmer og ikke-medlemmer og sist, men ikke minst økt turseilingsaktiviteten.
Er du klar for å heise seilene og bli en del av dette fantastiske fellesskapet?

Kontaktperson i Brevik Seilforening: Knut Helmundsen, e-mail: helmundsen@gmail.com,

Gruppen som har jobbet frem SeilUT Brevik konkurransen er fra venstre: Knut Amlie, Espen Øverland, Knut Helmundsen og Trine Roald.