LÆR Å SEILE! – Nybegynnerkurs i Optimistseiling starter 23. mai.

Velkommen til nybegynnerkurs i Optimistseiling med Brevik Seilforening. På kurset lærer du grunnleggende seiling, sjøvett og blir trygg på vannet. Vi har fokus på mestring, lek og moro!

• Dato: 23. mai og 4 påfølgende tirsdager
  • Tid: Kl. 17
  • Sted: Seilsportsenteret på Seivall

Første kurskveld 23. mai vil også inneholde et informasjonsmøte for de voksne, så fint om minst en foresatt er med. De neste kursdagene er påfølgende tirsdager til samme tid (30.05, 06.06, 13.06, 20.06).

Etter kurset er du velkommen til å trene hver tirsdag kl. 18 sammen med våre etablerte optimistseilere. De trener fra slutten av april, så kom gjerne innom Seivall og se om dette er noe for deg.

Hvem passer kurset for? Barn mellom 8-12 år.

Hva trenger du? Brevik Seilforening stiller med lån av joller. Har du våtdrakt og flytevest/seilvest (uten krage) kan du ta det med, eller du får låne av foreningen ved behov.

Pris: Kr 1000,- som inkluderer medlemskap og treningsavgift for 2023, samt lån av jolle.

Spørsmål? Ta kontakt! Claes Engberg, tel 91636137.

MELD DEG PÅ NÅ! Send e-post til jollegruppa@brevikseilforening.no innen 10. mai.