Kiosk-dugnad sesongen 2023

Bryggesleng er en viktig del av seilsporten. Det er her vi skaper sosial tilhørighet og trivsel i foreningen. Terrassen er vår arena, og kiosken et samlingspunkt. Som vi snakket om på årsmøtet blir bemanning av kiosken i år en dugnad på alle. Vi har satt opp en vaktliste som dere finner HER.

Vi har forsøkt å koordinere kioskvakt samtidig som båter har dommertjeneste. Derfor blir det bare en dag per pers/båt denne sesongen.

Før sommeren er det en av jolleforeldrene som har kioskvakt sammen med et mannskap/skipper. Oppmøte for å gjøre forberedelser er kl. 18:30.

De som er satt opp i helger har hovedansvaret for kiosken, men står selvsagt fritt til å delegere til andre.

NB! Er dere satt opp på vakt og ikke kan, må dere sørge for å finne erstattere og informere Regattasjefen, Ole Øyvind.

Ansvarlig for innkjøp til kjøkkenet er Helene og Micke Sundell denne sesongen. Er det noe som mangler, vennligst kontakt Micke. Tel: 467 60 092.